Overslaan naar content

• Utrecht, Utrecht, Nederland
€ 3.217 - € 4.712 per maandFinanciën & Control

Functieomschrijving

Met jouw werk lever jij een essentiële bijdrage aan de zorg en ondersteuning die wij cliënten bieden binnen onze drie zorgorganisaties. Vind je het leuk om actief bij te dragen aan de verbetering op orde houden en brengen van de financiële administratie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Voldoe je niet helemaal aan het gevraagde profiel? Dan vragen wij je toch om te solliciteren. Met een beetje vindingrijkheid en flexibiliteit zijn veel functies toch passend te maken. Het belangrijke is enthousiasme!

Wat ga je doen?

De zorg en ondersteuning aan cliënten is ons belangrijkste uitgangspunt. De afdeling financiën zit in het proces om van vier losse afdelingen financiën van de zorgorganisaties één centrale financiële afdeling te maken binnen de Bestuur en Groepsondersteuning.

Als Senior medewerker grootboek ben je verantwoordelijk voor de boekhouding. Samen met een team van zeven collega’s beheer je het grootboek, de sub grootboeken en ben je verantwoordelijk voor juiste, tijdige en volledige verslaglegging. Uiteraard controleer je mutaties in het grootboek en verzorg je periodieke afsluitingen.

Je werkt nauw samen met de Financial en Business Controllers. Je bespreekt risico’s en stemt voorkomende maatregelen af met hen. Door de belangrijke positie in onze organisatie neem je ook deel aan diverse overleggen, werkgroepen en projecten, om zo ons beleid te verbeteren.

In deze functie heb je onder andere de volgende verantwoordelijkheden/werkzaamheden:

• Verantwoordelijk voor de borging en controle op de tijdigheid, juistheid en volledigheid van de verwerking van alle financiële gegevens en -stromen in het grootboek;
  • Uitvoeren van analyses op ontwikkeling van omzet en kosten rubrieken en balansposten in het grootboek in relatie tot begroting en voorgaande jaren;
  • Adviseert het management (on)gevraagd over procesverbeteringen zodat cijfers en gegevens juist- en volledig geborgd kunnen worden;
  • Je zorgt er voor met je collega’s dat het grootboek conform planning wordt afgesloten;
  • Functionele aansturing van financiële administratie.

Je rapporteert aan de teamleider grootboek en je team bestaat uit zeven collega’s.

Vereisten

Jouw profiel

Past bovenstaande goed bij jou? Dan zijn we nieuwsgierig of je jezelf ook in onderstaande herkent:

• HBO(+) werk- en denkniveau met relevante werkervaring in economische richting;
  • Sterk in procesanalyse en –verbeteringen;
  • Goede Excel vaardigheden;
  • Je bent zelfstandig, neemt initiatief en kan afwijkingen signaleren, met daarbij ook een verbetervoorstel;
  • Je vind het leuk om samen te werken met collega’s op verschillende niveaus binnen de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

• Ruimte om je visie uit te dragen en te bouwen aan onze organisatie in een uitdagende functie;
  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling d.m.v. training, opleiding, en interne doorgroeimogelijkheden (denk aan Controlling of management functies);
  • Een salaris op basis van FWG schaal 55 o.b.v. de cao Gehandicaptenzorg (minimaal €3217,- en maximaal €4.712,- bij een fulltime contract van 36 uur);
  • Een contract voor minimaal 32 uur voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De mogelijkheid om werkzaamheden gedeeltelijk vanuit huis of op ons kantoor te doen;
  • Arbeidsvoorwaarden conform cao Gehandicaptenzorg: wij bieden onder andere een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%, een vakantietoeslag van 8%, een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en diverse opleidingsmogelijkheden.

Een VOG is nodig om te kunnen werken voor Stichting de Opbouw.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie? Leuk! Klik dan gauw op de knop om te solliciteren. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze Recruiter Evelien Alanja, via 06-30243950.

Over ons
Bij ons draag je bij aan een zinvol bestaan voor ouderen en mensen met een beperking

Door bij Zorggroep De Opbouw te werken, draag je eraan bij dat ouderen en mensen met een beperking op eigen wijze een zinvol en liefdevol bestaan kunnen leiden. Een betekenisvol leven, zo veel mogelijk zoals als zij dat willen. Dat doe je vanuit een van onze zorgorganisaties Prinsenstichting, Silverein of Zideris of vanuit Groepsondersteuning. Met meer dan 5000 collega’s zetten we onszelf iedere dag met hart en ziel in voor 6400 ouderen en mensen met een verstandelijke beperking.

Groepsondersteuning ondersteunt de zorgorganisaties op het gebied van bestuur & beleid, bouw & vastgoed, I&A (informatisering & automatisering), inkoop & contractbeheer, financiën & control, HRO (human resources & organisatie) en marketing & communicatie. Ons uitgangspunt is dat we samen doen, wat we samen kunnen doen.