Overslaan naar content

• Utrecht, Utrecht, Nederland
Financiën & Control

Functieomschrijving

Jouw uitdaging? Inzicht geven in de totale performance bij een maatschappelijke organisatie. De kernvraag waar onze Business Controllers zich continu mee bezig houden is of de organisatie op koers ligt en of de gestelde doelen op een beheerste en verantwoorde c.q. doel-en rechtmatige wijze kunnen worden bereikt. Wil jij bijdragen aan de zorg? Ben jij een inspirerende en proactieve controller? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen als Business Controller?

Als Business Controller zorg jij ervoor dat de directie en/of het management inzicht heeft in de totale performance. Je adviseert over de koers op basis van jouw kennis en expertise vanuit een strategisch, maatschappelijk en bedrijfseconomisch aspect. Dit doe je door het integraal interpreteren van stuurinformatie, het benoemen van risico’s en onderkennen van trends en ontwikkelingen.

Jouw werk is de ruggengraat van onze dienstverlening en cruciaal voor onze groei, ambities en succes. Daarnaast heb je echt impact op het zorglandschap. In deze functie heb je onder andere de volgende verantwoordelijkheden/werkzaamheden:

• Je bewaakt en beoordeelt de door de directie vastgestelde beleidsdoelen, mede in relatie tot de budgettaire kaders

• Je maakt een vertaalslag van strategisch beleid van de organisatie naar tactische en operationele doelen

• Je bent proactief en doet voorstellen en benchmarks tot het verbeteren van de operationele bedrijfsprocessen

• Je faciliteert ad-hoc analyses en inzichten in specifieke kwesties op strategisch en operationeel niveau

Het team werkt vanuit Rhenen. We vinden het belangrijk dat je in contact staat met het team en regelmatig aanwezig bent op kantoor. De functie is flexibel en hybride in te vullen.

Vereisten

Dit breng je mee
Jij maakt graag het verschil, wil positieve impact hebben op je omgeving en de processen waarmee je bezig bent. Afwachten zit niet in jouw aard, initiatief nemen wel. Business Controller betekent voor jou: hard zijn op de inhoud en zacht op de relatie. Past bovenstaande goed bij jou? Dan zijn we nieuwsgierig of je jezelf ook in onderstaande herkent:

• Je hebt een WO werk- en denkniveau, in bedrijfseconomische richting en hebt ervaring in een vergelijkbare Business Controller functie

• Het is een pré als je Register Controller (RC) of post-HBO QC/GC bent

• Je beschikt over politieke- en bestuurlijke sensitiviteit

• Ruime ervaring met het opereren binnen en buiten de zorgorganisatie op het snijvlak van publieke en/of private organisatie.

Dit bieden we jou

• Inschaling op basis van kennis en ervaring in schaal FWG 65 Gehandicaptenzorg (minimaal €4.185,- en maximaal €6.320,- bruto per maand o.b.v. fulltime dienstverband);

• Met een RC-titel kan dit salaris hoger uitvallen;

• Een contract voor 32 tot 36 uur voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;

• De mogelijkheid om werkzaamheden gedeeltelijk vanuit huis of op ons kantoor te doen;

• Arbeidsvoorwaarden conform cao Gehandicaptenzorg: wij bieden onder andere een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%;

• Vakantietoeslag van 8%;

• Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;

• Pensioenopbouw bij PFZW;

• Thuiswerkvergoeding van € 2,15 per dag;

• Flexibele arbeidsvoorwaarden, zoals: extra vergoeding reiskosten en contributie vakbond;

• Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Een VOG is nodig om te kunnen werken voor Stichting de Opbouw.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie? Leuk! Klik dan gauw op de knop om te solliciteren. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze Recruiter, Evelien Alanja, via 06-30243950.

Over ons

Bij ons draag je bij aan een zinvol bestaan voor ouderen en mensen met een beperking

Door bij Zorggroep De Opbouw te werken, draag je eraan bij dat ouderen en mensen met een beperking op eigen wijze een zinvol en liefdevol bestaan kunnen leiden. Een betekenisvol leven, zo veel mogelijk zoals als zij dat willen. Dat doe je vanuit een van onze zorgorganisaties Prinsenstichting, Silverein of Zideris of vanuit Groepsondersteuning. Met meer dan 5000 collega’s zetten we onszelf iedere dag met hart en ziel in voor 6400 ouderen en mensen met een verstandelijke beperking.

Groepsondersteuning ondersteunt de zorgorganisaties op het gebied van Bestuur & Beleid, Bouw & Vastgoed, I&A (informatisering & automatisering), Inkoop & Contractbeheer, Finance & Control, HRO (human resources & organisatie) en Marketing & Communicatie. Ons uitgangspunt is dat we samen doen, wat we samen kunnen doen.

** Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld **

of