Overslaan naar content

Ieder mens is van betekenis.

Iedereen doet ertoe, en iedereen doet naar vermogen mee. Talenten worden ingezet en we leren van elkaar. In een omgeving waarin iedereen de ruimte heeft zichzelf te zijn, geven cliënten, hun verwanten en de collega’s dat samen vorm. Op deze wijze willen we van betekenis zijn voor de cliënten, verwanten en onze maatschappij. Dat is waar ons werk om draait!

Zinvol Bestaan

Door bij Zorggroep De Opbouw te werken, draag je eraan bij dat ouderen en mensen met een beperking op eigen wijze een zinvol en liefdevol bestaan kunnen leiden. Een betekenisvol leven, zo veel mogelijk zoals als zij dat willen. Dat doe je vanuit een van onze zorgorganisaties Prinsenstichting, Silverein of Zideris of vanuit één van de ondersteunende afdelingen.

De ondersteunende afdelingen binnen onze zorggroep zijn Bouw & Vastgoed, Inkoop & Contractbeheer, Financiën & Control, HumanResource & Organisatie, Marketing & Communicatie, Informatisering & Automatisering en Staf & Ondersteuning.

Met elkaar ondersteunen zij de zorgorganisaties en het bestuur.

Waarom werken bij Zorggroep De Opbouw?

Ontwikkelen en doorgroeien

Bij ons kun je je ontwikkelen in je werk. Dat brengt jou werkplezier en is goed voor je carrière. Jouw ambitie is onze ambitie!

Werken waar je nodig bent

Bij ons kun je hybride werken. Thuis of op locatie. Jij werkt waar je nodig bent.

Prettige werksfeer

Bij ons werk je met collega’s met hart voor de zorg. Met passie streven we naar hetzelfde doel, zodat iedereen een betekenis vol leven kan leiden en er toe doet!

Uitdaging in je werk

Geen dag is hetzelfde in de zorg. En met onze ambities is er altijd een passend aandachtsgebied, waarin jouw kwaliteiten tot uiting komen.

Contact?

Samen kijken wat het beste bij je past? Neem contact op met onze Recruiter!

Nina van de Worp

N.v.d.Worp@opbouw.nl 06-21913555