Overslaan naar content

• Utrecht, Utrecht, Nederland
€ 3.694 - € 5.370 per maandInkoop & Contractbeheer

Functieomschrijving

Met jouw werk lever jij een essentiële bijdrage aan de zorg en ondersteuning die wij cliënten bieden binnen onze drie zorgorganisaties. Dat doe je als Senior Inkoper en in het team Inkoop bij Groepsondersteuning. Vind je het leuk om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het operationeel en/of tactisch inkoopbeleid voor de organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Binnen Zorggroep De Opbouw brengen we de ondersteunende diensten samen, die nu nog verspreid werken binnen onze zorgorganisaties, samen vormen deze Groepsondersteuning. Door samen te werken, te organiseren en teams samen te voegen, werken we beter en slimmer!

Momenteel zijn we bezig met het opzetten van de afdeling Inkoop. Met jouw expertise kan je hier een bijdrage aan leveren. Daarnaast zorg je ervoor dat Zorggroep De Opbouw inkoopcontracten afsluit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding, tegen beheerste risico’s en op een wijze waarbij het gehele inkoopproces aantoonbaar transparant wordt uitgevoerd. Je adviseert de interne klant bij inkooptrajecten en ondersteunt bij het opstellen van inkoopvraagstukken. Ook maak je inkoop Programma’s van Eisen (PvE’s) en aanbestedingsstukken, onderhandelt met leveranciers en stelt (raam)contracten op. Daarnaast functioneer je als projectleider bij projecten die te maken hebben met zorgbrede inkoop.

In deze functie heb je onder andere de volgende verantwoordelijkheden/werkzaamheden:

• Verzorgen van inkooptrajecten/Zorggroep brede contracten;
  • Vanuit de Groepsondersteunende dienst Inkoop optreden als business partner bij inkoopvraagstukken waarbij de senior inkoper een adviserende rol heeft richting de bestel coördinatoren in de zorgorganisaties;
  • Volgen van ontwikkelingen in de markt en ontwikkelingen op inkoopgebied en deze beoordelen op toepasbaarheid binnen de organisatie;
  • Knelpunten en afwijkingen tijdig herkennen en zorgen voor corrigerende maatregelen;
  • (Inkoop)contracten opstellen, verzorgen van contract beheer en leveranciers beoordelingen in orde maken.

Je rapporteert aan de Groepsmanager in samenspraak met het team Inkoop.

Vereisten

Jouw profiel
Past bovenstaande goed bij jou? Dan zijn we nieuwsgierig of je jezelf ook in onderstaande herkent:

• HBO+/WO werk- en denkniveau, aangevuld met een relevante opleiding;
  • Ruime ervaring als (Senior)Inkoper. Werkervaring in de zorg is een pré;
  • Als expert op het gebied van inkoop heb je goede adviesvaardigheden om de benodigde stakeholders mee te krijgen;
  • Je bent vanzelfsprekend goed in (contract)onderhandelingen;
  • Je hebt oog voor de relatie en kunt op alle niveaus het gesprek aan gaan.

Wat mag je van ons verwachten?

• Ruimte om je visie uit te dragen en te bouwen aan onze organisatie in een uitdagende functie;
  • Inschaling op basis van kennis en ervaring in schaal FWG 60 Gehandicaptenzorg minimaal (€3694,- en maximaal €5370,- bruto per maand o.b.v. fulltime dienstverband);
  • Een contract voor 36 uur voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • De mogelijkheid om werkzaamheden gedeeltelijk vanuit huis of op ons kantoor te doen;
  • Arbeidsvoorwaarden conform cao Gehandicaptenzorg: wij bieden onder andere een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%, een vakantietoeslag van 8%, een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, pensioenopbouw bij PFZW en diverse opleidingsmogelijkheden;
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,15 per dag;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Een VOG is nodig om te kunnen werken voor Zorggroep De Opbouw.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie? Leuk! Klik dan gauw op de knop om te solliciteren. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Evelien Alanja via 06-30243950.

Over ons
Bij ons draag je bij aan een zinvol bestaan voor ouderen en mensen met een beperking

Door bij Zorggroep De Opbouw te werken, draag je eraan bij dat ouderen en mensen met een beperking op eigen wijze een zinvol en liefdevol bestaan kunnen leiden. Een betekenisvol leven, zo veel mogelijk zoals als zij dat willen. Dat doe je vanuit een van onze zorgorganisaties Prinsenstichting, Silverein of Zideris of vanuit Groepsondersteuning. Met meer dan 5000 collega’s zetten we onszelf iedere dag met hart en ziel in voor 6400 ouderen en mensen met een verstandelijke beperking.

Groepsondersteuning ondersteunt de zorgorganisaties op het gebied van bestuur & beleid, bouw & vastgoed, Facilitair, I&A (informatisering & automatisering), inkoop & contractbeheer, financiën & control, HRO (human resources & organisatie) en marketing & communicatie. Ons uitgangspunt is dat we samen doen, wat we samen kunnen doen.

of